16 juli

idag har jag hunnit vara på stan med hanna och köpa en fin klänning till turkiet, ett perfekt party fodral ;)

vi höll på missa betala våran resa igår så vi knappt fick åka ens, men det löste sig. TUUUUR! jag längtar så förbannat mycke!, jag och hanna, vi ska bara festa, sola, bada och verkligen inte ta det lungt!
en månad kvar... räknar ner!

efter stan for jag och mötte amanda, hon bjöd på en glass från leos. gotti

sen har jag jobbat som ett cp, det har vart galet mycket folk idag och vi har vart underbemannadde...
jag fick ha ansvar över både drive, kassa och kök. tufft! men jag klarade det, restaurangchef nästa! ;)
jobbade stängning och det var jävligt kul.
En kvinna kommer fram med en kanelbulle hon har köpt och klagar på att den var stenhård. hon hade tagit visnings exet på bullan som legat där i ca två månader, den var lika hård som en sten. höll på dö av skratt! :D:DDD hahahahha

nu ska jag duscha sen sova, imorrn är det farmen som gäller med amanda. har min första lediga helg denna månad, skönt!

imorgon har vi ett viktigt inköp som måste göras; en hemlig bok! ;);););;  hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0