15 juli

idag försov jag mig... hade ställt klockan på nio men vaknade inte av den så halv elva vaknar jag av adams kompis och jag börjar elva... det vara bara att hoppa i kläderna och rulla mot jobbet.

dagen har gått så jävla fort, har stått i driven mesta dels av tiden och nu tycker jag att det är svin kul. förut var det bara jobbigt och stressigt... har dett det från en helt ny sida, roligt att prata i micken, upprepa " hej och välkommer till max det går bra att beställa" 3000 gånger, kul att se vilka som är lata och inte orkar kliva ur bilen när det ska äta, kul att se alla raggare i deras fräna bilar som kommer i driven för att visa upp sig typ...
löv it! haha ja jag älskar max.

efter jobbet träffade jag amanda och empe en sväng, sen for vi till mig och åt middag och sen till mjölkudden för att träffa lille oskar och sen till amanda för efterrätt...
nu ska jag sussa, ska jobbar stängning imorrn så det blir en redig sovmorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0