14 juli

fick sovis idag till två, wiiiie. sen fick jag sluta tidigare också :)
 
fick veta att får vara ledig på trästocks om jag offrade mig att jobba på lk ist, själfallet att man ställer upp! :) jobbar dag på storheden sen hem käka och iväg och jobba natt i stan och flippa bööörgers till alla fyllskallar som vart på lk.
kan vara kul det med, kan tänka mig att det blir en hel del skratt...

ikväll har jag och amanda varit och solat, lök som fan. typ en pool i solariumet fast svett :D hehe
sen drog vi till roasters där hanna vickan aders och crille satt. det var storm.
vi drog till udden för att jag skulle bada. jag badade helt själv medans folk stog och kollade på från bryggan.

nu ska jag sova, börjar tidigt imorrn... 11 = ingen somorgon :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0