om mig

jag heter Josefine maria flodström, man måste förståss vara fin för att få hete josefine.
okej skojsade bara.
jag är 18 år och går sista året på ledarskapsprogrammet, så jävla underbart skönt för jag hatar skolan och älskar sovmorgon så vi går inte ihop.
jobbar även på max, så jag älskar hamburgare.
bor i böppbyn med min familj som jag älskar älskar också mina vänner.
jag älskar att byta hårfärg och mixtra med olika hårfärger. ( för tillfället sitter min syster just och gör slingor på mig) har varit blond ett tag nu men snart är det dax att testa någon ny...
älskar att kolla på animalplanet.
jag hatar djurplågeri och kyla och tidiga mornar.
Jag är rädd för spöken och döden.
nu kommer jag inte på något mera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0