Max awards

Hade möte med max personalen igår på hk, det var faktist roligt. efter det fick vi lunch. sen fick vi en förfrågan om vi ville ha ett gäng från storheden som spelar innebandy, jag är taggad. har ju alltid vela börja i innebandy för att det är stört roligt, kan nog bli ännu roligare om vi är ett helt gäng från storheden.
På kvällen skulle vi ha max awards så for hem och fixade mig sen iväg till fia där jag jenny angelina och sandra drack innan vi for på max awards. lite nomineringar å lekar. måste säga att mitt lag,  party prinsessorna vann överlägset på alla tävlingar. frågesport om max, musik tävling och lappleken. skit rolig kväll! medans alla drog vidare på allstar for jag hem.

idag har jag lekt en sista gång med mina barn, lite tråkigt för jag har verkligen haft roligt och de tyckte dom med så idag körde vi leka extra länge och lite fika. fick bra betyg av barnen och läraren så jag är super nöjd! :)

sen har jag shoppat julklappar :)

nu ska jag ta en nap sen ska jag väll kanske mysa med j :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0