hej!

Ett bra tag sen.
har hunnit hända mkt på den tiden.
har tex tagit tag i skolan på allvar, det är ju som sagt sista året.
Har engagerat mig i mitt och martinas uf företag och det är så jävla roligt.
på lördag har vi mässa och vi säljer smycken och 50% av vinsten går till bröstcancerfonden.

lördag 10-15 i gamla intersportlokalen i shopping

igår var jag med ett hjärta, vi bastade och hade mys. idag har jag tagit det lugnt och tillverkat mina smycken vid brasan, skönt!

imorgon har jag en kort dag, en lektion som inehåller fotboll.... och jag är sämst, man kan ju inte vara bra på allt :)
 nu ska jag sova för ska jag upp tidigt för att äta hotellfrukost med hanna.

godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0