hei

helgen var full av jobb men helt ok.

Fredag: jobb i stan på max, väldigt mkt folk. fick öroninflammation och mådde skit. tiden gick hur snabbt som helst. sov med en söt.

Lördag: jobb från tre till halv åtta sen hem till amanda för att köra några fulla ungdomar till luleå kalaset. jag hakade på då jag väl hade en gratis biljett trotts att jag skulle upp sju dagen efter... blev lite alkohol sedan slutade kvällen på max och sedan cykeln hem med carro som pajjade(för andra gången på samma helg,skit cykel!) efter vägen så vi fick bära cykeln... så var hemma klockan fyra och jag skulle upp sju. bra jobbat!

Söndag: fick sova två timmar innan klockan ringde, och kan ju meddela att det var ett mördarpass på 11 timmar jag skulle jobba...
en snäll syster fick köra mig på moped till jobbet och dagen gick oväntat bra. fick mest stå i kök och det var jävligt kul! 11 timmar kändes som 5.



fin jävla cykeln som inte längre är så fin. finns nog inte en enda eker kvar på hjulet...

Har sett skräckis och käkat väldigt mkt godis med mina fina B-rudar ikv.
nu tönkte jag sova, är nämligen ledig i fyra dagar nu.
WIHOOO MINI SEMESTER :D

ska nog sova till ett imorrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0