underbart

igår tog jag mitt eferlängtade körkort, så förbannat  jävla underbart!
det var fel på bata basen när jag kom dit halv åtta så fick vänta till halv elva innan jag fick göra det, tänkte nästan ge upp och gå därifrån. men nu ångrar jag inte en sekund att jag satt där i tre timmar och väntade. lätt värt!

grät nästa när jag skulle trycka avsluta test, trodde verkligen inte att jag skulle klara det.
GODKÄND med grön text. UNDEBART!
svimmade nog nästan.
Grät en skvätt i i hjälmen på moppen på väg hem. så jävla skönt!

tror jag måste elda upp körkorts boken nu.

for direkt till jobbet med bilen. kändes jävligt fult att köra själv...
jobbade och körde hem.
tog cykeln till lk och tog en öl med min flickor.
for hem vid ett, inte så kul att vara nykter där:p
fick med mig ett fyllo hem som knappt kunde prata eller gå och som dessutom lyckades göra sönder min sprillans nya cykel. (första gången jag cyklade på den)....

idag har jag jobbat, nu ska jag göra lite slingor i mitt hår sen ska jag iväg och jobba i stan 00-03.30
fan, har gruvat mig för den här kvällen. den kommer inte bli speciellt rolig. tur att linn och är där! :)

hejdå ala, har så tråkit på elkåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0