it cut me like knife when you walked out of my life

jag hatar att du hatar mig
jag hatar att allt blev så här
jag hatar att du finns
jag hatar att hanna & johanna ska till kiruna

det känns som jag hatar allt just nu, allt är bara så fel. Hanna och johanna ska till kiruna i helgen, vad ska jag göra ? imorrn är det mormor & morfars begravning, längtar inte precis.men ska vara ledig från skolan så det ska väll bli skönt. sen jag maja malin emliia och matilda tillbringa kvällen hemma hos matilda, vi ska laga gooomat och sen ska jag väll ta med nitendo wii och guitar hero. jätte länge sen vi hittade på något sånt, hoppas det blir trevligt! lördagen ska jag nog vara med amanda empe & förmodligen assi :) nu ska jag cykla till björx och joian empe, en stresstunering kanske ? :) känner att jag behöver röra på mig så kanske tar en prommis i djupsnön ist ? får se. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0