:'(

hallåå :) har inte kommit någon taxi än så nu måste jag vänta på att mamma ska palla sig upp ur sängen och köra mig till skolan, jag hatar taxi! min lektion har redan börja och jag kan ju bara gissa hur arg rigmor kommer att vara eftersom jag kommer försent varje torsdag. igår slutade vi halv tolv, for in till stan med brudsen, köpte en tunika och en t-shirt. emilia och malin käkade på max medans jag maja & matilda ville vara lite nyttiga och gick till dagobert. for till björx och var med hanna johanna amanda per & empe :) treevligt!


 dududu


Kommentarer
Postat av: stine

Hej kolla gärna in i min blogg.
Jag bloggar om mode som passar allas plånböcker.. ger tips om allt.. kram

2008-01-24 @ 09:29:47
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0