5 januari

 jag har vänt på dygnet totalt, skolan börjar på måndag eller tisdag enligt hanna ? börjar få lite panik nu måste börja vända tillbaka dygnet nu. idag sov jag till tre ,duschade och mötte hanna på konsum, vi drog en chilll och sen till grillen, vi pressade i oss varsin strips och sen gick vi till per kollade good luck chuck, helt galen film och många goda skratt. rekomendera den till hundra procent :D sen kollade vi på någon jätte läskig film kommer inte ihåg namnet, tyckte inte alls om den. hanna sprkade om kull skålen med cheesbollar och patrik somnade :)

patrik: fan vad de luktar chees.
 
hanna: per gillar att sova i chees doften.
 
haha :) kom hem vid ett efter en lång väntan på min mamma som totalt hade glömt bort mig? ;o kom iaf fram till att det blir trolltidermaraton med johanna hanna & per imorrn och så ska vi sova hos madyzz på söndag trevligt, har inte sett amanda på hela jullovet ;s nu ska jag gå å dra en chill..aloneee och sen påbörja en ny box med desperatehousewives. pusssss

no one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0