31 januari

jag har skit mkt att göra och jag vet inte vars jag ska börja, jag ska skriva klart bokrecensionen och so jobbet barn i världen ska renskrivas och en framsida ska ritas och kemi läxa i sex & samlevnad, ska kunna allt ;o och så måste jag typ planera min idrottslektion och nu håller jag på baka kakor ;o hur dum får man vara? efter skolan for jag hem åt glass och samtalde lite med min morbror, han ska nämligen vara "polis" medans mamma och pappa är på gran canaria. fuck säger jag bara! :@ på lördag far dom iaf, ska blir skönt. på kvällen ska jag hanna & johanna äta middag här, myyysigt :) nu ska jag gå å plocka ut mina kakor från ugnen och sen ta tag i läxan ? ;o pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0