31 januari

nu sitter jag och väntar på min ständigt sena taxi, varför kan den aldrig komma i tid ? rigmor kommer bli rasande. varför ska man bo i björsbyn ?  typ det sjukaste stället att bo på ;o inte för att lite extra sovmorgon skadar ;b igår gick jag en prommis till björx, träffade assi & empe sen gick jag hem, det var jätte skönt :) kanske en aning kallt men vilket jag tror berodde på min sommar jacka. :D efter skolan ska jag till stan med hanna & johanna och sola sen ska jag och min syster sniffa ut en parfym som min mamma ska köpa på gran canaria nog för att  jag måste ta tag i so:n som skulle vart klar igår men jag har ingen ork. emil får fan göra resten! :) nu ska jag ringa till KG innan jag får psykbryy på taxijäveln!!!"21332qew :@:"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0