27 januari

igår for jag & assi till anneli chillade och sen vidare till tobias grad men han hade snefylla? och slängde ut allihopa. mamma hämtade upp mig & assi, vi gjorde varma mackor. det var riktigt kallt ute så jag tog på mig en väldans massa kläder; långkallingar, jeans, mjukisar och täckisar, gick sen och mötte mogge, han följde med oss en bit på vägen till björx. gick in ett tag hos jake, hämtade min lillasysters sjal som varit där i år & dar ? ;o. sen vidare till porsön vad som hände där har jag ingen aning om, jag vill nog inte ens veta. vaknade iaf upp.. jag vet inte vars.. av en telefon som ringde, kollade på min telefon,15 missade samtal och 9 sms. hoppsan, hade visst inte ringt och sagt vart jag var till min mamma. cyklade hem och gissa hur glad min mamma blev, hon berättade att hon varit jätte orolig och typ ringt och väckt halva norrbotten vilket var mkt skämmigt! till och med min lillasyster blev glad när jag kom hem dock inte för att jag kom hem utan för att hennes efterlängtade sjal var hemma ... ;o på tala om sms plockade just upp min telefon ur fickan, 103 olästa sms... gissa vem som hade skrivit, om inte emil! ofc :)

nu ska jag förövrigt gå och börja läsa hemsöborna och skriva en bokrecension, den ska nämligen vara inne på fredag, har ingen läslust just nu + att den är typ skriven på gammalsvenska vilket är ännu jobbigare. usch!  godnatt! :)


you´re still with me in my dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0