24 januari

prommade till björx idag, det var jävligt skönt & jävligt jobbigt och det gör jag inte om kan jag ju lova. Tog först mammas cykel men den gled typ i snön så det gick inte att cykla, dumpade den vid emilia och började gå. Gick längst vattnet och det var mycket dumt gjort,hade seriöst snö till knäna.efter typ en timma kom jag fram, mötte empe på gården. jag var sjö blöt och mina ben fötter var döda. hon jobbade så jag hjälpte henne att städa lite sen gick vi till konsum & köpte lite karrra. det var jag värd! :D thehe. körde en stresstunering, jag förlorade... som vanligt.  Tänkte precis börja gå hem då min pappa ringde och frågade om han skulle hämta. ojaa, tackade ju inte precis nej. och i övermorgon ta mina gratis sms slut har typ tre hundra kvar och skicka så det blir nog att dra en sms terror på emppoo. imorgon är det mormor & morfars begravning, men vad ska man ha på sig? det får blir ett frågetecken än så länge. nu ska jag ta och ringa Hanna, hoppas hon har några neews å säga  :) pusssis


 jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0