2 januari

igår mötte jag hanna på konsum, vi köpte lite karra sen gick vi till johanna och mystee jag och hanna tog vägen förbi tobbeshus där vi smällde några smällare HAHAHAHAH fyfan vad kul det var. hanna tände på och jag gömde mig bakomsparken haha fyfan.:)  jag gick till jake och käkade en macka för att stilla hungern som jag och hanna klagade på hemma hos johanna. sen gick jag & jake till norén,dom började spela cs, fyfaan vad trist det var, somnade nästan. fick just reda på att vi ska till thailand år 2009, ganska länge kvar men ändå  kul som fan & längtar sjuk mkt. nyår vart väll inte det bästa hittills men ändå okej hoppas det blir bättre än 2007 iaf .ska snart till hanna med johanna & kolla på pupppyyyn å bara mysa . imorrn ska jag till ikea med min familj ska typ shoppa los för jag ska göra en total makover i mitt rum, skööönt :)



du du du....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0