14 januari

colbie caillat - bubbly

försov mig riktigt rejält imorse. hann inte ta den vanliga vägen till bussen utan kutade genom världens snöhög. snö till låren och 15 minus.. mmm :) träslöjad, en riktig plåga om jag ska vara ärlig.trähitler? ja! ingen spanska skönt! emil åkte buss hem med oss idag, kändes lite ovanligt att ha ett miffo ombord på bussen, inte för att jag ska säga så mkt men. trevligt :) kände mig ganska pigg på att städa när jag kom hem så har städat och burit massa stuffs till mitt nya rum.har även hunnit med att vika lite tvätt tsm med mamma och rivit ner alla tapeter hyllor och lister på min lilla toa, kändes skönt, den ska renoveras AV MIG! phah kan inte föreställa mig att det kommer bli klart i år. nu har jag bara läxan kvar, lät jobbigt. nu lockar mammas chokladkaka i kylen.. thwh pussss :)

som en dröm som aldrig slår in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0