7 februari

nationella prov i svenska idag, gick väll ganska bra.  skoldagen gick ganska fort kanske var det för att vi bara hade tre lektioner ? ;o  våran två timmars so lektion gick ovanligt fort kanske var det  också för att jag och simon tramsade lite väl mkt...? matafågeln :D HAHA! imorrn ska jag simon emilia & jag spela upp våran pjäs som ska handla om en judisk familj där emilia & simon gifter sig! hahahaha jag längtar så sjukt mkt! :D jag kommer dö av skratt. nu håller jag på att vänta på mina judiska kakor som står i ugnen ska bli klara, ska nämligen bjuda på en judisk efterrätt efter bröllpet hahahahahahaha. vi som brukar reta emilia & simon att dom är tsm, ÄNTLIGEN! :DDD

imorgon ska jag och tjejorna ha mysmiddag här, sen får vi se hur det blir av resten av kvällen  ::)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0