5 februari

natinellaproven i svenska gick helt åt fanders, hann göra ungefär halv sen fick jag inte göra något mer. jag trodde vi hade mkt mer tid på oss plus att alla andra redan har fått läsa igenom texterna 2 ggr då jag var sjuk. ajja sånt är livet!

hände något jätte konstigt idag på svenskan,  både jag emilia & malin tappade bort våra nycklar. jag som aldrig brukar tappa bort dom och så just idag, missade bussen pga nycklarna.lesss. så nu måste jag betala 100 kr för att få en ny ;s fyfan. känner verklligen hur pengarna rinner genom händerna ;o ska snart och sola med hanna & johanna, lr orkar man ? har typ en tjuga att leva på resten av veckan. 
imorrn är det lunchmusik, jag matilda maja & emilia ska sjunga don't hate on me.
hoppas allt går bra, nog för att det kommer se fult ut när vi står helt stilla. ska man dansa eller ? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0