4 februari

kände verkligen inge ork för skolan i morse så jag stannade hemma. vilket inte var så smart, våran sissta musiklektion innan vi ska uppträda inför skolan var idag ;o hoppas allt går bra iaf. vid tre kom ..nämner inga namn.., myyyysigt! (:  vid åtta mötte jag johanna och hanna vid perhuset, gick och köpte karra sen till johanna. kollade outsiders, mysko? ja! hannas pladaskpårumpan var nog dagens höjdpunkt. haha! visste inte om jag skulle skratta när hon låg där. på bussen hem kom ett sånt där efteranfall typ en timma senare,likt. ganska kul iaf. tog femmam hem för att få lite extra motion, bad carro möta mig. pratade typ med mig själv på vägen hem och en gubbe med hund gick förbi. han gav en konstig blick ; stördmänniska! kanske inte så konstigt iaf. nationellaprov imorrn, är nervös. hoppas det blir godkännt iaf :) nu ska jag nussa. pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0