3 februari

 det var ett tag sen jag skrev nu. jag känner mig nästan lite beroende av bloggen numera så känner mig tvingad till ett inlägg :o

igår vaknade jag halv åtta för att hinna till flygplatsen och säga hejdå till min päron som skulle till gran canaria. for till stan med sis och solade sen till godishuset, köpte godis för 110 kr ;o . vid 5 kom amanda hanna och johanna, fixade oss och åt middag, mysigt :) efter ett tag kom per lilljeppe william bl. och sen kom simon kru robin & dara med skotrarna, stackars simon var jätte blöt och fick låna mina snykka "flodström"byxor och ett par socka haha :) sött! :o)  vid tolv kom någon på att vi skulle till tg på bv. fick åka bakom simon, helt galen ;o hos tobbe var det typ 30+ så vi for till björx, chillade och väntade in dara robin och hanna. träffade stackars william som hade gått genom flödvattnet över sinken, nååå tyckte jätte synd om han. :o släppte av hanna johanna och william sen följde jag med simon dara robin och kru till bensbyn på fet fest, HAHA. dött.se. föräldrarna låg typ och sov en dörr brevid så vi for. på hem vägen började siomn svänga på ngt konstigt sätt så jag fick typ 15 liter snö i fejjan och han svängde så mkt att jag typ låg i snön, jag var jätte rädd! sen kom dom på att dom skulle köra en helt annan väg hem, i världens brantaste dike. kru fastnade,kru fastnade igen och jag och simon fastnade, med snö till midjan och typ bara strumpbyxor vare bara att plumsa upp till vägen. stog säkert där en timma och försökte dra loss den, inte nog med det polisen kom också. tur att jag hade hjälm ;o sen fick dom typ akutlarm och drog, kom iaf loss tillslut. klockan var vid fyra när jag kom hem, blå och stelfrusen. kul kväll iaf :)

idag vaknade jag klockan tio, planerna för idag blev lite ändrade så for till stan med min lillebror farmor& farfar och åkte i isfiguren, trevligt. for till storheden och åt sen hem :)imorrn är det måndag, funderar på om jag ska ta in några extra väckarklockor i mitt rum annars lär jag ju aldrig vakna. hah pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0