22 februari

hallå, ett tag sen jag skrev nu. har vart upptagen med jag vet inte vad, har inte haft tid att sitta vid datorn iaf.

igår var jag på stan med jake, köpte ett par orangeleggins, vad hände med det ? kommer typ aldrig att använda dom ;o menmen. tog en prommis med hanna sen på kvällen, jätteskönt! när jag vaknade upp idag så hade jakes mamma gjort frukost till mig, gulligt! :)

lugndag, har kollat blood diamond typ hela dagen, den var ganska bra :) Leonardo Dicaprio, Mmmmmm (; läckerbit! hah sen hade vi inte skridskor idag utan vi var tvungen ta en prommis ist,  åh nej! jag som har skavsår och det värsta av allt... Emil! vet inte hur många gånger jag blev ner knuffade i en snödriva , snömulad & snöbadad ;S sen det värsta av allt, han hällde en ramlösaflaska över mig ;S kändes som att jag hade kissat ner mig... ja :)

ikv ska jag iaf ut och gå med hanna sen ska väll jag assi, johanna & hanna hitta på nå najs :) pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0