18 februari

           


igår var jag jake hanna johanna ante tobbe & norén på ormberget, grillade och åkte madrass och stjärtis och myste :)  kändes skönt att för en gångsskull hitta på något på en söndag. jag hanna & johanna hade madrass tävligt mot ante och tobbe, dom vann.. ;o  tung förlust!
 
- först över muren vinner!
- okej!
-aktas i backen tre hål i nacken!!!!
- BOOOM!
-ahaaaj(tobber skriker!)

haha roliigaste på länge! :) jag och jake tog oss en prommis ner till han sen, kollade på klipp från parlamentet av robert gutstavsson, åh gud vad jag skrattade, det rann tårar! hahahaha

idag vaknade jag tjugo i åtta, bad mamma sjukanmäla mig för att jag fått världens förkylning efter helgen men jag ångrade mig snabbt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0