16 februari

 

min alla hjärtans dag var bra, kom till skolan och på skåpet hänge en lapp där det stod; du är älskad! glad jag vart tills jag såg att vartenda skåp hade en likadan lapp ;o phaah sen fick jag veta att jag hade fårr ig på nationella i svenska, stor besvikelse!

igår böjade kvällen hos assi, vi skulle chilla men planrena blev ändrade. mamma körde mig till assi efter många om och men. där var assi dara robin simon kru drugge äggis & jocke. sen kom äggis på att vi skulle till lennart för att det var "fet fest" där. vi klämde in åtta pers i bilen och stackars kru fick sitta på taket. haha! gud vad jag tyckte synd om han. och stackars hanna och johanna fick cykla ;s och stackars assi fastnade mellan bilen och brevlådan;S

när vi kom fram var det typ tre pers där, yeah fet fest! så vi for till johnny på tuna. nio pers i bilen, ja man klämdes typ till döds. gud vad rädd jag var och det vart ju inte bättre av att kru körde heller ;s haha. vi lyckades iaf ta oss till festen konstigt nog. träffade lina från konfan där, jätte länge sen jag såg henne :) trevligt!  körde hem assi drugge och kru vid 4, men jag stannade kvar i bilen? ;o fick följa med på en crusing genom stan och sen tillbaka till tuna där alla somnade. vaknade klockan 8 och så for dom och släppte av mig utanför jake men jag vågade inte gå in utan tog mig en låg prommis över isen hem, det behövdes! kom hem klockan nio och märkte att jag hade blod över händerna, vet fan inte vad jag har lyckats med.

mina och hannas planer för måttsund blev ändrade, for in till stan med hanna ist :) snart kommer jake ska se melodifestivalen och hitta nemo och trycka karra, ska nog träffa assi en sväng också om jag hinner :)  slarvigt inlägg, men care ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0