13 februari

sov jätte bra i natt, kanske för att jakes mamma sa att man ska stänga av mobierna på natten för då sover man bättre... trodde inte på det men testade iaf och det funkade! :)

var tvungen att åka skidor idag,suck!
 matilda och maja gnagde på idén att åka milen? . nja, jag var inte med på den idén! åkte iaf med hanna & johanna, tog 5,4an, vek in på en liten stig där vi satt och tröck karra ett tag och chillade. fortsatte och efter alla nerförsbackar gav vi upp, for tbx till skolan. vi kom aldrig fram till mål, likt. jag och johanna åkte iaf ner för cykelvägen på hem vägen. den var grusad men lyckade hålla mig på fötterna, lr ? haha nä jag ska vara ärlig.
ramlade faktist två ggr ;ooo
jag hanna & johanna kom fram till att vi ska åka snowboard i måttsund på lördag.
känner att det aldrig kommer bli av, så likt att allt vi planerar blir det inget av.

imorgon är det alla hjärtans dag, waldorf å massa mys hoppas jag på! :)


Kommentarer
Postat av: Mama M

Du skriver bra! fortsätt så!

2008-02-13 @ 17:29:17
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0