11 februari

KATASTROF,  det är nog det perfekta ordet för fredagen.

william knäckte näsbenet på norén?
kru pajade bilrutan.
polisen.
FÖR mkt folk.
oinbjudet folk.
PMS utbrott? ;o
grannen.
bilar & skotrar.

... ja ni kan ju bara föreställa er hur min helg vart ;s

dara hjälpte mig iaf att städa när alla dragit, åt popcorn och spelade lite guitar hero, snackade gamla sommar minnen , mysigt! simon och jag gick och la oss i mamma och pappas bädd där min syrra och hennes kompis sov låg och pratade till klockan halv 6 då vi somnade, trevligt :) dara noren och jake sov iaf i soffan ? hah :) blev väckt halv nio efter ca. tre timmars sömn, dara hade gjort världens mysfrukost, tack min ängel! vid nio for alla hem utom jake som  hjälpe mig att städa gården. du räddade min dag! :) mamma och pappa anlände från canarie öarna vid åtta, fick två nya parfymer och karra :)

 söndagen tillbringade jag och jake i boden på nordpoolen, det behövdes verkligen efter helgen. trevligt iaf!

imorrn ska jag på stan med johanna, ska sola pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0