roasters

fjärde dagen på roasters med matilda, älskar det verkligen. bussen var typ jätteförsenad imorse och jag höll på att frysa ihjäl, tänkte just gå hem då bussen kom,tur. sen hade jag problem med det där nya busskortet fattar verkligen noll av det ;O började med att göra ett mackor medans matilda skurade, det gick väll bra men efter ett tag kom vi på att vi glömt att stoppa ost på mackorna. då vare bara att börja om igen ;S sen har vi bakat kakor & 20 miljoner chokladbollar... jag hatar verkligen chokladbollar nu efter alla man tryckt i sig ;S usch! mina ben börjar vänja sig nu efter allt spring också, känns skönt :) har just sköljt ut färgen ur mitt hår, syns knappt nån skillnad ;S  men nu ska jag möta johanna på vårat hemliga ställe, HAHAHAHA!!. pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0