prao

 jag & matilda har nu vart två dagar på roasters, grymt kul & sjukt roliga människor, helt underbara (: våran handledare robbie är typ bäst,  idag på lunchen hade vi inget att göra så bad han oss gå på stan och köpa en överaskning åt honom.. vi fick en tia och gick typ omkring i evigheter men hittade ingenting, tillslut gick vi till brio där hittade vi en liten discoboll som man skulle hänga i nyckelknippan. helt fin :D hahah slog till och med in den :) han blev jätteglad och hängde upp den på dendär öl grejen :) sen har vi typ gjort 7 miljoner mackor och 17 miljoner chokladbollar idag ;O man måste kuta omkring som en tok dära och plocka undan efter allt folk, mina fötter pallar verkligen inte det, har jätte ont i dom ;/ sen fick vi varmchoklad med grädde, marsmallows, strössel & en chokladboll av malin, jätte gott! :)  efter praoen skulle jag & robin göra hål i örat men han ballde ur (?) ;D får väll se vad som händer ikv, ska försköa lägga mig tidigt har blivit så sent de senaste veckorna, kan inte sova börjar bara tänka på allt ;S jätte jobbigt, orkar verkligen inte mera.. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0