bryggeriet

bryggeriet sög verkligen rumpa, så jävla trist man fick inte ens gå ut  och man blev utslängd om man råkade stoppa sin fot på killarnastoa ;S sen var det vakter överallt som var helt crazy och stenhård läggkontroll ,tur att jag lånade amandas csn kort :)   jag amanda & empe fixade oss först hos amanda åde sen skulle vi ta en buss till porsön för vi skulle förfestadär, men så blev det inte så då blev det sf bio toa. HAHAHAHAHA! satt där i typ två timmar och groggade i våra maxmuggar.mobbat! sen började vi gå mot brygg vid tio, så skulle vi gå in med matilda och dom men stackarn kom inte in ;(  sen träffade vi johanna som var själv (?) trevligt iaf :) vid halv ett började jag amanda simon & robin gå så hade det  börjat snöa och herregud så kallt det var och jag som bara hade leggins ;S mina ben var seriöst som istappar, hela jag var blöt ;S sen var empe borta eller hon stannade frivilligt kvar och med vem vet jag inte. så satt vi på statoil och väntade så fick jag simon & robin åka hem med hennes mamma :) stackars empe också ;S kaos det var. satt på mitt rum å smuttade på simons sissta öl inann robins mamma hämtade dom. trevligt!  :) imorrn börjar praoen och jag & matilda ska vara på roasters kuuuul! :) börjar nio varje dag, chill bill ;) sen ska jag typ göra hål i örat om jag vågar  ;)  pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0