<3

<3 imorrn kommer malin och maja hem från turkiet , bruna dom kommer att vara ;o fuskit ;b på fredag kommer joel till lule om det blir som vi har tänkt :) ska väll vara i bagarstugan igen fast frågan är om jag kommer våga sova där den här gången. emil skulle ta med sig en penna för att måla mig i ansiktet när jag sov ;O haha ska typ ta med en sprit penna och ge igen på dom den här gångenfast jag kommer väll somna som vanligt. idag  hade vi prov i fyski och det gick bra om jag inte minns helt fel sen har jag och matilda stått i cafét hela dagen, har typ gjort 7 miljoner varmamackor kul vare iaf :) sen har jag vart hos tandläkaren igen, gud så nervös jag var fast det gick jätte bra hos sa att jag inte behövde tandställning och att mina tänder såg ut som Fredrik Reinfeldts ;o haha fick veta vad lena tyckte om våra noveller också och jag fick bra kommentarer, skönt att höra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0