söndag

har inte så mkt att skriva så tar väll upp lite från veckan ;p i måndags fyllde hanna år så det blev en myskväll hemma hos hanna med tacos och monopol och gissa vem som vann ? jo jag såklart :) å hanna förlorade, haha ;p  sen käkade vi tårta som jag hade med mig å kollade hey baberiba. kunde inte bli bättre. och i torsdags fyllde amanda år, åt kyckligsallad hemma hos henne sen drog alla bruds + sf  till bowllingen i stan å där slutade jag med en andra eller tredje plats ;p vart lite tjorv dära. haah :) hanna förlorade som vanlig, stackarn ;)fredagen vare fest hos tg så jag tog bussen till kvantum vid tio å gick sen till tg därifrån, jobbigt! sen traskade vi vidare till nån elias på björx. hanna och johanna snodde annas cykel, haha stackarn;p och stackars evelina mådde inte så bra. kul kväll iaf :) igår lördag varte mys med älsklign, kollade familjen är värre å tjockade :) sen färgade jag mitt hår, inte så lyckat. det blev grått :'( vill typ inte gå till skola imorrn, det är hemskt. ska snart till björx å vara med hanna å johanna, känner för att bara snacka å umgås ikväll med mina bruds :) imorrn ska jag hanna & amanda på stan. ska köpa en hårfärg sen blire väll tasty med en rp bakom hörnet som vanligt :D hahah :)  pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0