ingenting

hej :) har inte skrivit så mkt på sissta tiden, dels för att min dator vart pajj och lite pga annat tragiskt. helgen var iaf sjukt kul, vart lite strul med lokal åde men all fixade sig tackvare william, du är bäääst! :). igår hade jag & min pappa utveckligssamtal, det gick väll bra förutom att  att jag & pappa missförstod anna lite ;p men det gick bra iaf, pratade lite om vad jag ska välja. har verkligen beslutsångest vill gå media eller hotell & resturang men kan inte bestämma mig ;o tar typ media eller.. vet inte ;O awww blir galen!!! idag försov sig alla i mitt hus & alla skylde på alla. hah! hade jättehårt idrottspass idag, trodde jag skulle dö. våran idrottslärare är seriöst galen. men måste typ ge allt nu annars kommer jag väll inte in på det jag vill ;o hade nån indian som vikarie i spanskan idag jag & hanna låssades typ vara dumma i huvet, typ som att vi kunde prata flytande fast vi inte kunde;p  ska väll snart till älsk och se desperate  :)  pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0