GRATTTIIIIIS! =)

heij :) igår hade vi helt vanlig skoldag dörutom idrotten, vi hade dans.vals. haha så himla kul, alla var dock inte så seriösa hah men kul vare ;) jag och hanna for på stan efter skolan, gick bara på hm, köpte ett par öronhängen. sen tog jag bussen hem eftersom några från stockholm hade kommmit å hälsat på :)  fixade mig lite å sen bar det av till flygplatsen, hatar verkligen att säga hejdå när någon ska hem. kan inte ens ränkna hur många kramar jag gav dom innan dom klev på flyget. sorglit.  sen fick jag skjutss till stan av mamma. skulle till matte.b men hittade inte dit på egen hand. johanna ringde, stog borttappad i stan, johanna skrek i telfonen vänd dig om! jag ser dig!. det var kolsvar såg inte henne men efter en kvart lyckades jag hitta henne högst upp i ett hus. hahah. blind ? ;o det var en massa folk dära; johanna hanna julia isa sara erica jenny ogge danne sven lillen & matte. glömd? trevligt var det iaf  :) vid elva tog vi bussen till lulsundet satt å sjöng ja må hon leva åt hanna och sara på bussen alla garvade haha ;p grattis flickor + amanda! :) kom tillslut in på någon fest, kände typ ingen men till slut kom jag och han som bodde där fram till att vi var tremännigar ,grymt tufft ;)ikv ska jag vara med älsk tror jag , sen blir det väl bastun med hanna å dom ;)   nu ska jag ta tag i min praouppsats och sen baka bullar :)  pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0