hallelujah

hallelujah - amanda jenssen världens bästa :)

helgen har vart super bra för min del eller fredagen fredagen var var väll bra.. eller för bra för att vara sann iaf för min del om man tänker på johanna & hanna. ja, haha finner inga ord :) ni är helt galna babes, och det är därför jag älskar er! :) kvällen vart väll ganska så lyckad, kollade idol ( när amanda sjöng) röstade en gång också innan jag gick vidare till sundet där hanna & johanna var. vet inte hur många gånger jag lyckades ramla på vägen dit. har iaf en väldans massa blå märken på benen. ringde till johanna och såklart tog det slut batterier så jag fick gå å kolla in genom varenda fönster i alla röda hus på sundet för att hitta rätt. hittade som tur rätt efter en stunds traskande i all slask. emo party ?! ;o trodde typ att jag hade kommit fel. nån raggare där som typ började steppa, haha alla applåderade och jag bara stog där som ett fån, höll typ på dö av skratt & han var döds seriös. johanna & hanna ? jaa, det är fortfarande ett stort frågetecken. haha :) kul kväll brudar! kom hem och frågade mamma vem som vann idol... jag var helt säker på amanda men så fel jag hade. fast det gör typ inget, det brukar ju gå bättre för tvåan ? myste med älskling i söndags :) kollade nån film, sjukt kass men mysigt var det iaf:) bakade knäck, dom vart jätte goda. idag hade vi musik, tränade på låten vi ska sjunga på lunchmusiken. hoppas allt går bra :) på hkn gjorde vi egen måltid. så himla mysigt & gott  det var. ska snart till hanna å bara walk & talk ;D ska bli skönt att bara prata:) ikv äre prison , det får jag inte missa! puss




åh, du luktar så gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0