11 december

Till en ängel - sonja aldén, kan verkligen inte sluta lyssna på den, tänker på mormor varje gång och tårarna bara rinner...

dagen har vart lugn, kemin var nog allra bäst kollade olika färer som fanns i fyrverkerier, häftigt! kollade film på spanskan och det är typ den töntigaste filmen jag nånsin sett. haha. och emilias gymapass... fyfan säger jag bara. jag ska ge igen. kommer inte kunna gå imorrn pga all träningsvärk. ska snart på stan med min lillasyster ska kolla lite klänningar å sånt till mormors minnesstund imorrn sen ska jag nog köpa några julklappar också :) har halvdag imorrn så jag behöver bara gå två timmar, skönt :) nu ska jag gå och öppna min julkalender så barnslig som jag är :) haah pussssss




mormor mitt hjärta,  jag saknar dig såå mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0